Monday, December 21, 2009

tinggal kenangan

oleh sebab x leh lelapkan mata..(sbb terbukak blog buaya-merah)*siey toi..ada gmbaq hantu..
aku pon terpaksa mengalihkan pndangan aku dengan bukak blog2 lama kawan2 aku...

antara blog yg aku bukak..
blog malin,anip,aten and seangkatan dgn diorg....

tapi dalam byk2 blog..aku plg salute blog anip...
blog dia buat aku menangis dalam ktawa..*pa aku mencarut ni....

life aku dah banyak berubah since aku fly ke sabah...

surroundin ak pun byk berubah...kdg2 aku wonder..aku ka yg buat perubahan ni..ataupun kami semua sedang berubah...

seriously.kalau ditanya secara jujur...

1.aku menyesal x g sabah?
aku akan cakap x......100%yakin

2.menyesal x tinggal law?
(sigh)....god brought me there..tp myb aku x layak untuk tu...

3.kenapa aku berubah??
aku senirik pon tiada jawapan untuk tu...

for me..being thre alone is a new experience for a typical girl like me...
yea..aku ni jnis yg "homey type"...

mama nak pegi mana..smua aku nak ikot..so did my dad...

tp now...aku rasa...ada blesssing in disguise....

smua benda aku buat snrik...i mean..i have my allowance(xdala menyusahkan ayah n mama pas ni...tp takat sneakers spasang 2...boleh la kot...em...nike k>?muahaha..demanding)...

bukan terdetik dihati nak belagak kuat...i mean belagak mcm aku ni so called miss independent..tp..i have to.....

aku dah xda pilihan...

aku bknnya 100% change...tp aku dah rise and shine(eceh)..

dah nmpak dah real aina..

1.keras kepala
2.payah nak tolerate
3.x lembut hati..
4.independent...
5.outspoken..

so sorry guys...if i had hurted your feelin..tp ni aina..im not the old me...

bukan ena lama...yang org cakap A..ena ikot A...

X...sekarang ni..ena dah nmpk realiti hidup.jatuh bangun...

btol cakap my sis
(credit to kak alin)..
=Aina ni,naive sgt....xdak experience..fragile,susah nak terima kegagalan..susah nak accept the fate...hahaha...bla2

this is me....susah sgt aku nak berubah balik to old aina...
maybe experience buat aku mcm ni....

aku x nafikan...

i miss my old life..
happy jer..cenyum memanjg...
tp..bila apa yg aku rancang sudah berubah rentak...aku kena usaha untuk dapat beat yg baru...

life ni mcm guitar jugak kekadang...bila tune lari..we have to re-tune it..ahaks..(aku tau la..aku slalu melingkup guitar adik aku...)..


anyway...

aku kena sedar...kena sedar...
yg masa dah banyak berlalu...aku xbleh hidup dalam past ..sbb future tengah menunngu aku...


satu soalan lagi if org tnya..

penah menyesal x dengan masa silam aku..?

i will straight away answer..never...experience is the best teacher...and aku xkan lupakan atau salahkan setiap individu yg terlibat dalam masa silam aku sbb aku tawu....god created us in a good way...
xoxo.
miss ena

1 comments:

Uqbah Azam said...

terbaik! im telling you^^

Post a Comment