Sunday, December 20, 2009

CiNTA yANg sIrNA

Tatkala pandangan mata masih sirna....hati masih alpa..mata mula berkata-kata....kebosanan melanda pabila atmosfera bilik masih kelam...keusangan malam telah membuatkan aku terdiam sejenak....hati ini masih belum tenang...wadah yg ingin dicerna masih blum dapat dilontar tatkala hati masih bingung...aku termanggu sendirian...melihat bingkai yg bersinar menghiasi kamar ini,hatiku masih ragu...adakah dia pilihanku....atau pun aku pilihannya.....aku masih termanggu....ku putuskan untuk berdiam....kebimbangan mula bertandang..hati mula terusik..dimanakah jejaka yang aku cari....destinasi memisahkan kami...namun aku masih mencari...kegelisahan mula mengusik jiwa pabila dia hilang di mata....
dimanakah dia??aku pasrah...tenggelam dek alam sndiri..aku terdiam lagi....kemanakah dia??dimanakah dia??hati ini kian alpa...mencari kehilangan dia...yang sirna di mata jiwa.....sirna dimata hati...
yarabbi..kembalikanla kasihku ini...setelah lama aku menanti erti cinta sebenar...yg aku rindui....

-xoxo-
hati ini merindui......

0 comments:

Post a Comment