Saturday, December 26, 2009

simple dimple...

oncE upON a time....
alkisah bila mata aku hampir buta(hahahaha)....
disebabkan aku ni soRg buDAK yg baloQ Liat(in simple english=lazy)...aku pun telah melalaikan diri.......

aku pakai lens selama berjam2 ya anak2...berjam2...dan...ketika itu mataku terasa pday....pday

apa murid2???(Nada guru subject geografi)...

murid-murid jawab..

peday cikgu....


back to bussiness..


aku rasa pedih....

sgt-sgt pedih..namun disebabkan perut ku yg berkeroncong ini lbih pnting...


aku ajak mama makan dulu.....


makan dengan aina..(langsung x leh dipisahkan..mcm isi dengan kuku....muahaha....)


pas aku makan..aku rasa pdih g....odw balik..aku pon ngadu kat mama aku..muahaha...


mengadu punya mengadu...

aku balik umah

sampai kat umah....

aku pon bkak la lens...tanpa aku lupa yang aku.....

BELUM BASUH TANGAN......

dahla tu..aku bukak dengan keadaan kasaq....

sekali tu..mata aku merah...merah macam warna jersey man.utd(hiperbola)....

gila pday...

aku tgk cermin...(smpai cermin tu pon x sanggop tgk mata aku)...

then aku terasa cermin tu cakap..

"p la jumpak doctor..bahaya"....aku tergamam la....

rupanya........................
tu suara mama aku..dia dok kat bilik aiq sbelah...muahahaha...

aku pon siap la...

then.....stelah smpai di klinik...

doctor tu pon tnya aku


kamu ni pakai lens ka..

aku pon angguk tnda setuju...

dia kata.........hmmm..maybe saye rase yea....


(fUchuk,dIa leh men rasa2 lak ngan aku..dia jilat mata aku kowt.)



saya rasa..mata kamu ni....hmm....retina kamu tu...lens tu dah cut retina kamu...


*whAt!!aku Punya ketaq la*

dia sambung g..bahaya ni...

saya bagi ubat ya kat kamu...


bla3.......
ubat demam pon dia bagi(mata aku demam kowT)..

part paling ngeri bila dia kata cni...




2 hari lagi..

kalo masih luka..


kamu akan...




>????




ditahan ya...


gila toi...



kamu kena masuk ward...kita buat surgery......



sbb mata kamu dah luka...(ak ktaq gila)...



and till now aku xtau pa kesudahan mata aku ni......adakah aku dapat pakai mata Fake lagi...

fake...

fake...


hahaha..doakan aku

0 comments:

Post a Comment