Thursday, March 18, 2010

Budak-budak kelas yg disayangi...


since afiq wrote something about his classmates(which aku pon terlibat)..so im going to describe them..one by one..(secara detail)..ahaks...let the game begin.



Afiq-to be frank..aku ENvy dgn mamat sorang ni..dia sort like a walking wikipedia in our class..online dictionary that full of languages..even the greek one...and..so called google la...pon begitu...he lacked of something...rendah diri dia melampau..cam nak sepak ja aku dgn dia..afiq..stop rasa rendah diri..



AMALIN-ni minah yg kontra dengan afiq..fuh..confident level dia amat tinggi..setinggi dengan nilai kenakalan nya ya..she's taken ya...huhu..in fact.she is a good adviser,papa pun aku p cari dia la..setia kawan ni...and agak memahami..sekepala dengan aku..brr.


RAIHAN-aku consider dia ni as bestiest aku la....first day aku jumpa dia..agak memahami..tp agak..bukan agak la..tp amat degil....xleh nak kata apa ni kat dia ni..master of silat and huish..pandai cover line aku gak ni...haha..syang rehan.


MIRA-huish..agak sensetive ni and agak caring....caring la...keibuan tu pergh agak la tinggi....garang gakla...sumpah aku takot....idea dia ni agak tinggi and kalo dia rasa A..A la...haha..takot..jgn marah



yazeed-hah!yazeed.siap ng..xdala..aku considere this boy as my brother.even my parents pon said so.enjoyed tremendous moment with himla.and he's my bestiest..forever..dia ni..sensssstive over trifle thing..and once nama ko dah buruk dpan mata dia..so,sorry la...jgn harap nak elok balik..kui2.


DZUL-ok...budak ni..hmm.1st time tgk..pergh..skema..

tp fuh..budak ni.sumpah lawak...sgt2...aku respect dia as leader this year..and jgn men2..lawak dia ada mkna and sumtimes dont overestimate him!..ngee


hamy-ok...sejujurnya...org yg paling aku respect dalam kelas aku is him...amatlah caring..but xamik kesempatan..loyal dgn lilo dia and make long-distance relationship tu nmpak easy...sgt2 hardworking walaupon selalu baca harry porter bahsa melayu..cayalah hamy!!!


master gogo-tupai2 wink2......haha...full of scandal ni...huk3...lawak..and senstif...agak responsible dan pulun bila dapt assignment..pendek kata leh jadi ketua keluarga dah ni.....haha....lolx




jennie-this girl.seriously cantik.indie.and filthy rich....haha..1st sem aku x leh cope with her..tp bila kenal..baru taw..dia jnis easy going and tolerate...pandai cover line gak ni..haha..thanks jen2.



RACHEL ROMA2-OK..SERIOUSLY..SHE's the clown..sesgtla lawak and absence dia leh wat kelas jadik stress...easy going and senang untuk sembang..open.and relaks..rachel..miss you lah..haha



Nad-kalo cakap pasal rachel mesti ada nad kan...haha...nad.nad.nad...ok..1st thing pasal nad ni...rambut dia...tiap minggu ada ja kelainan..berani sungguh nak mereka2 rambut ni...agak blur..tp english dia..pergh mantapla..lect fav dia mr khoo..haha



zell-hmm..heart broken girl ni..love style dia...dia ada style snirik..i mean..crew dia..etc..but deeply inside..god knows..kan...tp..i know,she will mend it by herself..go girl...stop looking at the past.it's the time to move on!!



mustaqim-badar ni..haha..lawak ja..budak ni manja jho!!!gedik ni...haha...suka main2 time buat keja..and mengakibatkan aku sakit hati..pon begitu..ada nilai2 positif ya anak2..haha..dia ni..jnis relaks..neutral la..payah nak emo2...montel..kembar dzul ni..haha....tp kembar yg tanak~````





frederick-hmmm..hmmm..hmmm...♥ ♥ ♥.......no comment..ahaks ....




whatever it is.....we are in the group that full of of controvercy..but still..


we each other



0 comments:

Post a Comment