Monday, January 18, 2010

Mari bergelak...

yehaa...
new days..
homesick?da kurang...tired of being homey..
last nite?
had a phone call with my granny..and guess what..my dad...
xpnah stop buat phone call..
mcm kat rumah..bulan 3 ni aku balik...
hehe..mcm bangang..any other case?
nope..im cool...
blogging...mmg minat..menulis?
one of my part time jobs...
whatever la....
haha...tulis2...
boring..
flash kuning..haha.....laugh out loud..as if i care..
weh..tired of being bloody stupid la...
anyway..im eighteen and im totally cool with it..
what eva...as if i care..lalalaa....
smile.laugh.smile..laugh....
as if i dont have my own parents..woi..listen here...i have my mom..and i have my dad...so..jgn berani...cakap papa pasal aku....aku sepak karang.....urgh..

emo2....gangster la ni....haha....
again..talk to the hand...
bla2...penat la.....
sampai x cukup tidoq..kept thnking..mcm bodo..
weh2..ilex2.
jangan mare......
anyway.............
it's a new day!

0 comments:

Post a Comment